2013. április 20., szombat

                                                                           26.Fejezet
                                                   / Új munkahely, avagy "Harry, a titkos szédítő"! :D /
                                                                         ~Niall szemszöge~

Amikor ezt kérdezte Kate, mindenki odament Harry-hez, és a száját kezdte nézni. 
-Nos...ki fogtok nevetni! -mondta Harry.
-MONDD MÁR!! -mondta mndenki.
-Jójó....elvittem ugyebár Zsuzsit az orvoshoz, és míg kint vártam, egy csaj folyton közeledett hozzám a váróban, és egyszercsak lesmárolt, én meg megfogtam, és bementem Zsuzsihoz. De ő ezt nem mondta..-mondta Harry.
-Nos..ilyenek ezek a rajongók! -tette Harry-re a kezét Louis.
-Nos..és ti még játszottok? -kérdezte Reni.
-Nem, miért? -kérdezte mindenki.
-Hát..tudjátok...azt találtam ki...hogy dolgoznom kéne! Hiszen az 1D tartja fent ezt a hatalmas házat. Szeretnék csatlakozni. -mondta Reni.
-Jajj, Renim! Nem muszály, de ha angyon akarod, akkor csak olyat csinálj amit szeretnél! -mondtam neki.
-ÉNEKELJ!! -mondta a Jedward egyszerre.
-Hát, azt szeretek is. -mondta.
-De tudsz is? -kacsintott Renire Kate.
-Akárcsak egy profi! mondta Edward.
-Ne..ne...nem kell túlozni! -szerénykedett Reni. 
Ekkor Zayn a kezébe nyomott egy távirányítót, Louis pedig elindította ezt a számot:
-Énekelünk veled! -mondta Liam.
-Okés, de én kivel énekeljek? -kérdezte Reni.
-Természetesen velem, meg mondjuk Harry-vel. Okés? -kérdeztem.
-Oké..-mondta izgulva Reni. 
-John! Indítsd a dalt! -mondta Liam.

                                                        ~Reni szemszöge~

Nagyon izgultam, hogy hogyan fogok énekelni. Egyszercsak elindult a Rock Me. Én kezdtem Harry-vel.
Amint elkezdtem énekelni Harry meglepődötten nézett rám. A többiek, (kivéve a Jedward) úgyszintén.
A szám Niall lesmárolt. 
-Neked csodálatos a hangod! -mondta mindenki.
-Menj el énekesnek!! -mondta Liam.
-De mégis kivel? és hogyan kezdjem el? -kérdeztem.
-Jelentkez az X-Factor-ba! -mondta Zayn.
-Vagy a Megasztárba! -mondta Liam.
-Vagy a Csillag Születikbe! -montda Harry.
-Vagy az egyik koncertünkön énekelj velünk, + egy csomó videóban is! -mondta Niall, majd rámmosolygott.

-Nos, ez az ajánlat nagyon tetszik! -mondtam. 
-Akkor készítsünk videót!!! -mondta Niall, majd mind felszaladtünk a szobámba, leültünk az ágyra és elindítottuk a kameránkat.
*Kamera indul!*
- Sziasztok, itt a One Direction, és Niall Horan barátnője, -Renee Brekforst, nekünk csak Reni. -mondta Harry.
-Sziasztok! -köszöntem.
-Nos a BARÁTNŐM-nek nagyon jó a hangja, és énekes szeretne lenni. -mondta Niall kihangsúlyozva, hogy a barátnője vagyok.
-És Niall azt találta ki, hogy énekeljen nektek. -mondta Liam.
-És szeretnénk ha a videó alá kommentbe odaírnátok, hogy mit gondoltok a hangjáról. -mondta Zayn.
-Let's do this! :D -mondta Louis. 
-Választhatom most én a zenét? -kérdeztem.
-Persze, mit szeretnél? - ölelt meg Niall. 
-Hát, legyen tőletek a One Way Or Another! :) -mondtam.
-5, 4, 3, 2, 1! -számolt vissza Louis, majd elindította a számot.
Ugyan úgy Niall-el, és Harry-vel énekeltem. 
-Kérjük a komikat! Sziasztok! -köszönt el Niall, majd kikapcsolta a kamerát. 
-Én felteszem a netre! -mondta Zayn.
-Én elviszem Zsuzsi ruháit a kórházba! -mondta Harry.
-Én lemegyek enni! -mondta Niall.
-Én meg TV-zek!  -mondta Liam.
-Én pedig visszatolom a bútorokat, mert a játék után még nem raktuk vissza. -mondta Louis. 
Egyedül maradtam a szobámban. Hirtelen csörögni kezdett a telefonom. Zsuzsi volt az. 
*Beszélgetés.*
-Heló barátosném! Hogy vagy?
-Csöcsi! Mi az hogy fel se hívsz?
-Nem volt időm, mert énekeltem. 
-Kivel? És minek?
-Az 1D-vel, mert ez lesz az új munkám. Most teszenk fel egy videót. Majd elküldöm, és megnézed.
-Okés. Amúgy Harry nem hozza a ruháim? 2 óra múlva megyek röntgenre.
-De msot indult.
-Okés.
-Tudtad hogy Harry-nek amikor hazajött rúzsos volt a szája?
-Mi? Elmondta mindenkinek??
-Mit is??
-Hát hogy csókolóztunk!!
-Igen????
-Jah..szóval egy árva szót sem mondott...
-Nem. De máris megyek  a kórházba, és szépen mindent elmondtok nekem!! -mondtam majd letettem a telefont.
*Telefonbeszélgetés vége*
Még Harry itthon volt, szóval megbeszéltem vele hogy megyek a kórházba vele. 10 perc múlva már itt sem voltunk. 

                                                          ~Niall szemszöge~

Amint ettem egy keveset, csatlakoztam Liam-hez.
-Semmi jó nem megy a TV-ben! -panaszkodott.
-Ez így szokott lenni. -mondtam.
Ahogy kapcsolgattuk a Tv-t ezek a mondtaok jöttek ki:
Venne egy.............Hajbalzsam!!.........Facebook.....Macskák, macskák mindenütt!.....Harry Styles....Puff!..
-Várj! Kapcsolj vissza! -mondtam.
Ezt mondta a híradós nő: 
Harry Styles 2 vasat tart a tűzben! Egy ismeretlen lánnyal jött össze nemrégiben az interneten, Zsuzsi után, de most teljesen összekavarodtunk. Zsuzsinak eltört a lába, és Harry a kórházban megcsókolta! Továbi híre..(ekkor kikapcsoltam a Tv-t. )
-Te is hallottad ezt? -kérdezte Liam rámnézve.
-Honnan tudja ezt a sajtó? -kérdeztem.
-Hiszen azt mondták, hogy enm kémkednek majd utánnunk! -mondta Liam.
-És..mi van ha ez igaz? -kérdeztem.
-Mi igaz? -ült le mellénk Katelyn.

Komizzatok ha szeretnétek az új részt! :)
Lájkoljátok a Niall-es oldalom Facebookon! :D --> Niall Horan

Remélem tetszett! :) 





3 megjegyzés: