2012. november 13., kedd

3.Fejezet---> Ez nem semmi....             
  
  
                                                        ~Zsuzsi szemszöge~

Felébredtem. Reggel 9 óra volt...várjunk csak...HARRY??? Mit keres itt mellettem??
-Harry...ébredj már fel...-mondtam neki kómásan.
-Mi...miaz? -kérdezte.
-Mi történt az éjjel...semmire sem emlékszem...mi...mi...
-Öszzejöttünk...-mondta mosolyogva.
-De...ugye...több nem történt??? -kérdeztem egy kicsit aggódva.
-Miből gondolod?
-Öm....ITT FEKSZEL MELLETTEM!!! 
-Hát...ez mondjuk igaz...de hidj nekem...nem történt semmi....-mondta Harry.
-Okéé...elhiszem...-ültem az ágy szélére szomorúan.
-Zsuzsi...jól látom...hogy te szomorú vagy? Elszomorítottalak amikor azt mondtam hogy "összejöttünk"? -ekkor Harry látta..hogy kirázott erre a szóra a hideg.
-Jól állunk mondhatom......-Viharzott ki a szobából.
-HARRY!!! -kiáltottam utána..de nem tudtam megállítani.....


                                                                 ~Reni szemszöge~


Reggel 8 órakor kéltem....Niall-al..*-* 
-Éhes vagyok....-.mondta Niall..ami..ugyebár tőle ez igazán megszokott volt.

-Palacsinta?- hoztam fel az ötletet.
-Gyerüünk!!! -mondta Niall nagy örömmel...:D
Lemetünk a konyhába. Csináltunk vagy 5 tucat palacsintát...úgy döntöttünk..hogy majd Louis-ékat is áthívjuk...szóval...kell a sok-sok palacsinta..:D
Már én meg Niall megreggeliztünk a nappaliba....9 óra körül volt...és le lehetett hallani ahogy Harry és Zsuzsi valamin összekaptak..:/
Egyszercsak Harry rohan le a lépcsőn....szalad felém...megfogja a kezem...felrángat Niall mellől...és lesmárol.
-NEEEEE!!! -kiáltotta el magát Zsuzsi.
Abban a pillanatban..amikor megcsókolt Harry...Niall tudta..hogy nem veszíthet el Zsuzsiék kis "zavara" miatt...gyorsan kihozta a serpenyőt amiben a palacsintát sütöttük...és fejenvágta vele Harry-t. Harry azon nyomban elájult...én csak ilyen WTF? fejjel álltam ott..Niall mérgesen rámnézett....és felviharzott a szobámba....

                                                  ~Zsuzsi szemszöge~

-Harry álj meg!!  -kiáltottam utánna...
-Ha nem szeretsz..tök mindegy mit csinálok..nem??? -vágta a fejemhez.
És...ekkor...láttam hogy Harry valami hülyeséget fog csinálni...
-Nee!!! -kiáltottam el magam..de már késő volt...Harry megcsókolta a legjobb barátnőmet...éshát....utánna Niall (nemcsoda)  leütötte őt...
-Harry!!-szaladtam oda hozzá...
-Tuti elájult....-mondta Niall..majd ránézett Renire..és felviharzott...
Gyorsba áthívtam Louis-t..és segített nekem felvinni Harry-t az ágyamra..és kihívtunk hozzá egy orvost.


                                               ~Niall szemszöge~

Ez most komoly??? A...haverom..az...az..én barátnőmmel....cs...cs....csókolózik??? :( Ezt nem hiszem el...

                                                                      ~Reni szemszöge~

-Niall!! -kiáltottam utánna..szaladtam...amilyen gyorsan csak tudtam...de...mire odaértem a szobámhoz...becsapta az ajtót...
-Niall!! Nem mondod..hogy most rám haragszol??? :((( 
-Nem...de le kell nyugodnom..kérlek MENNY EL!! -szólt a válasz a szőke hercegemtől..
Láttam hogy Zsuzsi és Louis beviszik Harry-t a szobájukba...jött mögöttük Liam és Zayn is....Liam odajött hozzám...
-Szia...mi történt itt? És mi a baj? 
-Semmi...:'( -mondtam zokogva az ajtó elé kuporodva.  

-Kérlek..meséld el...
-Jó...-emeséltem neki mindent...amikor befejeztem.Niall kinyitotta az ajtót..
-Neked meg miért könnyes a szemed? -kérdezte tőlem...
-Mert...féltem hogy megharagudtál rám..:( -hangzott a válaszom.
-Na ide figyelj..-guggolt le hozzám. Én téged nagyon szeretlek..:) Láttam..hogy te csak döbbenten álltál mikor Harry megcsókolt...azon idegesítettem fel magam..hogy hagytad..de rájöttem..Harry lefogta a kezeidet..:D Bocsi..hogy nem jutott eszembe hamarabb...ez az én memóriám..:D
-Akkor..nem haragszol?? 
-Nem...:) -csókolt meg.

                                                 ~Zsuzsi szemszöge~

Lefektettük Harry-t az ágyra....sírtam..hogy mi van ha...............csak a legrosszabbra tudtam gondolni..valamiért...
-Hívok egy orvost! -mondta Zayn.
-Én meg hozok neked egy zsepit...és forrócsokit..és ezt mind elmeséled nekem..:) -mondta Louis nekem..
Egyedül maradtam az eszméletlen Harry-vel...
-Harry.......én......én...nagyon szeretlek téged.......nem akartam összeveszni veled......csak........nem hittem el hogy olyan barátom lehet nekem....egy egyszerű lánynak....mint.....nekem.....-súgtam neki zokogva.
Mikor befejeztem a mondandómat...megcsókoltam....egyszercsak a csók közepette éreztem..hogy valaki fogdossa a hajam...Harry??? dehát...lehet hogy ez olyan volt mint a mesékben? Felébresztettem a királyfit a csókommal? Hmm..nem is rossz...;)
Mikor abba hagytuk....rámmosolygott Harry...
-Tényleg szeretsz engem? -kérdezte..
-Sose szerettem embert ennyire....-mondtam neki..
-Khm....itt az orvos....-mondta Zayn megtörve a varázst..:)
Amíg Harry-t vizsgálta az orvos...ki kellett mennünk....kimentünk a folyosóra...épp akkor jött ki Reni és Niall.
-Hogy van Harry? -kérdezte Niall..
-Nemtudom..most lesz a kivizsgálás..-válaszoltam neki kicsit durcisan..
-Figyelj Zsuzsi....én..énrajtam erőt vett a féltékenység...nem akartam őt igazán bántani...ugy..megértessz...?
-Hát....persze.......-mondtam neki. És megöleltem.
Vártuk hogy mikor jön ki az orvos...
Egyszercsak kinyílt az ajtó.
-Nos...nincs nagy baja...de...szeretném elvinni három napra a kórházba...
-Ohh..akkor tényleg nincs baja...:P -grimaszolt az orvosnak Niall...
-Amúgy...megkérdezhetem...hogy mi történt a fiúcskával?-kérdezte az orvos..
-Kint  játszottunk...-mondtam.
-Egyszercsak....-mondta Reni.
-Feldobtam a fára a labdát...-mondta Zayn.
-Harry úgy döntött hogy felmászik érte....-mondta Louis.
-De a labda ráesett a fejére..és lezúgott a fáról...-mondta Liam.
-Miféle labda volt az? -kérdezte az orvos?
-Bőrlabda...feltuningolva..;) -mondta Niall.
-Rendem...a többit..inkább meg se kérdem...10 perce van Harry-nek hogy összepakoljon..aztán a mentőskocsi ideér...rendben?
-Rendben..-mondtuk mind egyszerre.
-Bemejek segíteni Harry-nek..-mondtam.
-Én is hagy mennyek! -mondta Niall.
-Oké...-mondtam..
Harry már elő is keresett egy bőröndöt..
-Harry..menj..beszélj Niall-al..én addig összepakolok..okés?
-Okés..-mondta gyenge hangon.
Szembe álltak egymással Niall és Harry.
-Miért? -csak ennyit kérdett Harry-től Niall.
-Csak..sajnálom...-ölelte meg Niall-t...- azt hittem hogy elveszítem Zsuzsit...nem akartalak megbántani.
-Jó..én is sajnálom a "csapást".
-Hagyd csak...totálisan megérdemeltem..-mondta szomorúan.
-De...én...csak azt hittem hogy..egy kisebb púppal megúszod...nem hittem volna hogy kórházba kerülsz miattam...:(
-Niall...nyugi...:) legjobb haverok örökre? :) 
-Legjobb haverok örökre..-ölelték meg egymást.
Ti-Tíít..hallatszott egy duda...
-Zsuzsi!
-Igen?
-Ugye eljössz velem a kórházba? -kérdezte tőlem Harry.
-Hát persze..:) -montam.
-ki akar még jönni?
Mindenki feényújtotta a kezét. 
-Ne Zsuzsi! Inkább te és Reni maradjatok itthon! Délután elhoz titeket Niall vagy valaki..oké? 
-Okés...-mondtuk.
-Ohh! -mondta Reni...kiszaladt a konyhába...becsomagolt egy csomó palacsintát, és Harry kezébe nyomta!
-Jó étvágyat!
-Ohh...köszönöm szépen! :D -mondta..s ezzel elindultak a kórházba.
Kb. 2 órát takarítottam Renivel...végre leültünk a tévé elé.
Csing-csing...
-Ez meg ki? 
-ha nem nyitjuk ki....sose tudjuk meg! 
Odamentem én és Reni az ajtóhoz..kinyitottuk..
-Igen? -kérdeztük.
-Sziasztok! Mi vagyunk az új szomszédok...:)
Reninek teljesen elállt a lélegzete....


                               ~Remélem tetszett! olvassátok a kövit is! ;) ~









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése