2012. november 17., szombat


                                                                 4.Fejezet--> Egy jó..és egy rossz hír...


                                                          Olvasgassátok a blogom! Remélem tetszeni fog! :D


                                                                       ~Reni szemszöge~

Kinyitottam Zsuzsival az ajtót...
-Sziasztok! Mi vagyunk az új szomszédok! 
Teljesen elállt a lélegzetem...az egyik kedvenc bandám? Már megint?? :D
A Jedward állt előttem teljes...életnagyságban: 
Kb. úgy is néztek rám, mintahogy a képen van...hiszen...teljesen lefagytam..
-Jól vagy? .)
-Persze..:) Öm..Én Reni vagyok...Ő pedig a legjobb barátnőm..Zsuzsi..:)
-Sziasztok! Én Edward vagyok..Ő pedig a bátyám...John..:D De ahogy elnézlek titeket...ezt már tudtátok!
-Hát igen...Reni oda-vissza van értetek...Minden számotokat ismeri, van egy Jedward-os pólója...meg mindig ezeket nézi meg elősször hogyha magazint vesz: Van benne valami Jedwrad.os? Poszter? Könyvjelző? Cikk? Órarend? Autógrammkártya?? :DD Szóval...kétség sincs..Ő egy nagyon nagy rajongótok! -mondta a fiúknak Zsuzsi.
-Ohh..nos ha így állunk! -kacsintott rám John- akkor.....gondolom az is vágyad volt, hogy egyszer találkozhass velünk! Ugye? -néztek rám nagy mosollyal.
-Az egyik legnagyobb vágy...ami még csak most vált valóra...:) -mondtam nekik.
-Bejöhetünk akkor egy kicsit? 
-Persze! -mondtuk együtt Zsuzsival.
Leültek a 3 személyes kanapéra. Én meg Zsuzsi pedig nyomorogtunk az 1 személyes fotelben...
-Nem akarsz ideülni közénk? -kérdezte tőlem Edward.
-De...:3 -odaültem kzéjük..elkezdtünk beszélgetni.
-És te..Zsuzsi...öm....mi a kedvenc bandád? -kérdezte John Zsuzsitól.
-Hát..ne haragudjatok meg, de én hatalmas Big Time Rush fan vagyok! *-*
-Értjük..mi is bírjuk a srácokat..jó hangjuk van..-mondták.
Egyszercsak hatalmas dörömböléssel nyílik az ajtó:
-MEGJÖTTÜNK!! -ordította Niall.
A Jedward felállt-...és odament kezet fogni a srácokkal.
-Szisztok! Ti is itt laktok a lányokkal? -kérdezte John Louis-tól.
-Áhh..nem..mi a szomszédaik vagyunk..csak hogy ne legyünk túl egyedül..bár így is 5-en vagyunk...átszoktunk jönni hozzájuk..:)
-Áh értjük..-mondta Edward.
-Mi már akkor úgy látszik nem csak a csajok, hanem az 1D szomszédai is vagyunk..:)
-Ohh! Hát ez király! -mondta Zayn.
-Amúgy..kérdezhetnék valamit Niall?- kérdezte Edward.
-Persze! Mondd csak!
-Mondd meg nyugottan ha tévednék...de az 1D-ben..nem 5 fiú van?
-De..csak Harry korházba került..miattam...-könnyezett be a szeme  Niall-nak.
-Nem a te hibád! A féltékenységé!! -nyugtatta Louis.
-Ohh..nagyon sajnáljuk..majd...ha mentek a kórházba..egyszer minket is elvihetnétek....szívesen meglátogatjük Harry-t..:) -mondta aranyosan Edward.
-Rendben van! Köszi...:) -mondta nekik Liam.
-Na de mostmár nekünk mennünk kell! Majd még máskor is befutunk! Nagyon örültünk a találkozásnak! Sziasztok! :D 
 -Peace! -mondta John majd leléptek. 

 









-Hát..akkor van kedvetek csajok bemenni a kórházba? Csak értetek jöttünk haza...:) -kérdezte Niall.
-Oké! Menjünk..:) -mondtam én és Zsuzsi.
-Ki vezet? -kérdeztem
-Één! És te ülsz mellém! -mondta Niall.
-Okés.
Elindultunk a kórház felé, és az út közben a fiúk énekeltek nekünk. Közbe Louis megdicsért engem meg Zsuzsit, mert látta legalább EGY VALAKI!! hogy kitakarítottunk..:D
Odaértünk. Bementünk Harry-hez! Harry-nek felderült az arca meglátva Zsuzsit! 
Kb így festett..

Odamentünk hozzá.
-Jobban vagy? -kérdezte Zsuzsi.
-Kezdjük ott...hogy nem fáj semmim....tele vagyok algopirinnel..szóval a fejem sem fáj. Haza akarok menni hozzátok! Ez a 3 nap, olyan lesz mint 8 év! :(
-Ohh..szegénykém...:// -mondta Zsuzsi.
-Kezd nagyon nyálas lenni a dolog..hagyjuk itt őket kettesben. -mondta Zayn.
Kimentünk mind, kivéve Zsuzsit és Harry-t.
-Forrócsokit? :D -kérdezte Liam.
-Én fehéret! -mondtam.
-Én is!! -mondta utánnam gyorsan Niall.
                                                              ~Zsuzsi szemszöge~

Tehát mi mindkettem bentmaradtunk a kórházi szobába.
-Járt itt valaki rajtunk kívül? -.kérdeztem Harry-t.
-Igen...Nemrég lépett be hozzám egy angyal..és még most is itt van..:) -mondta Harry.
-Ohh...*-* -csókoltam meg Harry-t.
-Amúgy Harry...ugye nem haragszol rám? Hogy tegnap reggel úgy kiakadtam azon, hogy ott feküdtem a mellkasodon?
-Nem..egy kicsit fájt..az biztos...de már kvittek vagyunk..én megcsókoltam Renit..hogy tudd mit éreztem akkor....
-Okés...már..tényleg kvittek vagyunk!
-Zsuzsi! El kell mondanom valamit! 
-Mondd csak Harry!
-Én utálok kórházban lenni...főleg egyedül...:// Nem akarsz itt aludni velem?
-Dehogynem! Kimegyek és megkérdezek egy nővért! Rendben? -megcsókoltam majd kimentem.
-Hova mész? -kérdezte tőle Reni, mikor kiértem az ajtón.
-Mindjárt jövök!
-Okés! -mondták kórusban.
10 perc elteltével, végre valahára találtam egy nővért!
-Jónapot kívánok! -mondtam.-kérdezhetnék valamit?
-Persze. -mondta a nővér.
-Nem aludhatnék ma bent valakivel a kórházban?
-18 éven aluli?
-Nem.
-Akkor nem!! -röhögött ki engem a nővér.
Nagyon csúnya szavakra gondoltam akkor magamban. Nagy dühösen visszamentem Harry-hez.
-Miaz??
-Nem engedig hogy bent aludjak veled..kiröhögtek..:((
-Jajj...kapják be! Sz*rd le a fejüket nah! Gyere ide.-ölelt magához Harry.
-ZSUZSII! GYERE!!! AZT MONDTÁK HOGY HARRY-T NEMSOKÁRA VIZSGÁLJÁK! AZT MONDTÁK MENNYÜNK HAZA!! 
-Mindjárt megyünk! -megcsókoltam Harry-t..majd elmentem.
Harry nagyott csalódott a nővérekben...láttam rajta..
Hazaértünk! 3 óra volt.
-ÉHES VAGYOOOK!! -szólalt meg Reni szőke hercege.
-Gyere..menjünk főzőcskézni! Bennevagy? -mondta Reni Niall-nak.
-Igeen!! :D -ezzel bementek a konyhába.
Én, Liam, Zayn, és Louis maradtünk a nappaliba.
-Srácok! Kérdezhetek valamit? 
-Persze! -mondták nekem.
-Szerintetek is egy csődtömeg vagyok? -mondtam szomorúan.
-DEHOGY IS!! -mondta Louis.
-Gyere fel velem a szobádba..öntsd ki Louis bácsinak a szivedet! Okés? :)
- :DD Okés..-ezzel felmentünk a szobámba, Zayn és Liam pedig kimentek egy kicsit focizni az udvarunkra.
-Nem akarsz csinálni twitterre egy képet és elküldeni Harry-nek?
-Hogy ez milyen jó ötlet! Pillanat..csak felveszek valami szép és egyben cuki ruhát.
 Ezt a képet csináltam Louis-al: Ezt írtam alá: Hiányzol, Harry macim...://


 
-Remélem látni fogja a képet! :// -mondtam.
-Biztos vagyok benne! -mondta Louis. 
Elkezdtünk beszélgetni, egyszercsak valaki látom hogy kommentelt a képemhez. Harry volt az. Ezt írta: "Te is hiányzol nekem! Nem tudod milyen rossz nélküled!" 
Amikor ezt elolvastam sírva fakadtam. 
-Ne sírj! Ez jó! Nem? :D -kérdezte Louis.
-De...csak...nah..akkor sincs itt mellettem. 
-Megértelek...magadra hagylak egy kicsit! -mondta majd kiment.
-Köszi! -kiabáltam utánna. Tudtam..hogy nem hagyhatom magára Harry-t. Tennem kell valamit!! 

                                                         ~Reni szemszöge~

Niall-al csináltunk pár bundáskenyeret. Ettünk..és mindenkinek ízlett a művünk.
-Zsuzsi miért nem jött le? -kérdeztem.
-Sír...-mondta Louis.
-Miért? -kérdeztem.
-Mert feltettünk Twitterre egy képet. nézd meg alatta a kommentet.
-Ohh..de aranyos...:) -néztem meg a kommentet és  a képet. 
-Hey everybody!! Its Jedward!! -törtek be a házba Jedward-ék. =:)
-Sziasztook! -öleltem meg őket.
-Nem vagyunk egyel kevesebben? -kérdezte John.
-Mondtuk..Harry kórházban van..-mondta Liam.
-Azt tudom!! De..öm...Zsssssss.....Zs...Zsuzsi! Zsuzsi nincs itt! :D -találta ki nagy nehezen a nevét John.
-Igen..fent bánkódik a szobájában Harry miatt.
-Ilyen jó barátok? -kérdezte Edwrad.
-Túl jók.. ;) -Kacsintottam a fiúkra.
-ohh..nos....felmegyünk érte...hátha lejön egy kicsit...okés? -kérdezte John.
-Okés..-mondtuk nekik.
.Felmentek Zsuzsiért. Majd olyan 5 perc múlva eszeveszetten futottak le hozzánk!
-ZSUZSI ELTŰNT!! - kiabált John és Edwrad.
Felmentünk mi is, hogy megnézzük...de tényleg...Zsuzsinak hűlt helye sem volt sehol...
   ~Remélem tetszett~ ;)  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése