2012. december 15., szombat

                                                       7.fejezet -->Randiözön


                                                              ~Reni szemszöge~

Én felmentem átöltözni, hiszen tiszta kóla voltam....:D
-Mi haza megyünk! Ha úgy van még benézünk! :) -mondta John és Edward.
-Okés! -mondta nekik Niall.
-és mi? Mit csináljunk? -kérdezte Harry.
-Hmm....-gondolkodott el mindenki.
-Én TV-zni fogok egy zacskó csipsszel az ölembe..:) -mondta Niall.
-Louis...nincs kedved.....elmenni valahova? -kérdezte Zsuzsi.
-De persze..:) -mosolygott rá Louis.
-Én, Zayn, meg Liam pedig sütünk sütit..:D -jelentette ki Harry.
Később én is lementem, és csatlakozni akartam Niall-hoz. És mit láttam? Elaludt, TV nézés közbe, egy zacskó csipsszel a kezében. Megmondom az őszintét, nagyon aranyos volt. Betakartam, kikapcsoltam a TV-t...Egyszercsak ezeket hallom. " Nem tudsz legyőzni! Szörnyű szakács vagy!! " Bementem a konyhába és mit látok? Harry és Liam dobálják egymást liszttel...:D Zayn pedig ül a sarokba, egy zacskóval a fején. Persze, meg volt kötve...de ne akármivel volt megkötve, FOGSELYEMMEL!!! :D Azthittem elájulok..úgy nevettem rajtuk.
-Na jó..-mondtam örömkönnyes szemmel. - Harry, most azonnal porszívózz fel! Liam oldozd el Zayn-t...:) Én addig sütök nektek Muffin-t..:)
-Rendben. -mondták.

                                                               ~Zsuzsi szemszöge~

-Köszi Louis hogy eljöttél velem a parkba.
-Nagyon szívesen...-ültünk le egy padra.
-Érzem hogy valami kérdésed van Harry-ről..:) -mondta Louis.
-Te...te valami gondolatolvasó vagy,?? Vagy mi?? :D -nevettem.
-Nos...mit szeretnél tudni? -kérdezte Louis.
-Tudod...nagy meglepetés volt nekem, hogy gatyában énekelt..:D Én mit csináljak hogy, ezeket visszaadjam neki? Mivel lepjem meg? -kérdeztem.
-Figyelj....van egy nagyon komoly ötletem! Ma este jön a mikulás. Lepd meg egy csomaggal és egy tánccal..meg egy jó nagy virgáccsal! :D Na?
-hmm...-gondolkoztam el....-ez nem is olyan rossz ötlet! -öleltem meg Louis-t.
Mikor hazaértünk Niall-t láttuk aludni a kanapén, és egy kis zajt a konyhából. Bementünk és láttunk egy csomó Muffin-t..:) Cookie-Monster-eset csináltak, nagyon aranyosra sikerültek.

                                                                    ~Reni szemszöge~

-El a kezektől! -csaptam rá Zsuzsi kezére.
-Héé? Dehát ha nem most...akkor mikor akarod megenni? -kérdezte Zsuzsi.
-Majd ha John és Edward is átjön. :) -mosolyogtam.
Ekko hirtelen valami nagy zörgést hallunk. Valaki dörömböl az ajtón. De Niall azért még mindig alszik..xd
Kinyitottam az ajtót és egy postás állt előttem.
-Valaki rendelt itt egy női mikulásruhát, és egy csomagot, meg egy hatalmas virgácsot? -kérdezte.
-Nem én ne...
-ÉÉÉÉNN!! -szakított félbe Zsuzsi. 
Aláírta, átvette a csomagot, nagy kerekded szemekkel rámnézett és azt súgta a fülembe: Ne mondd el Harry-nek!! Majd felszaladt a szobájába. 
-Ki volt az? -kérdezte kómás fejjel Niall.
-Egy postás, hozott neked valamit.-mondtam.
-Nekem?? -kérdzete Niall- dehát én nem rendeltem semmit!! 
-Dehogynem. -csókoltam meg -ezt rendelted, nem?
-Jajj...hát persze, hogy is felejthettem volna el! -mosolygott rám.
-Amúgy vettem neked egy magazint! Mi vagyunk a címlapon! Van benne egy teszt, nézd meg! :) -mondta Niall.
-Okés..-mondtam meglepődötten, majd felmentem a szobámba.

                                                                    ~Zsuzsi szemszöge~

Már felvettem a mikulásruhát, megcsináltam a hajam. Feltettem egy kis sminket. A kezembe fogtam a virgácsot és a mikuláscsomagot. 
-Harry!! -kiáltottam.
-2 perc és ott vagyok!! -jött a válasz.
Majd hallottam, hogy jön valaki a lépcsőn. Benyitott. Louis volt az. 
-Hűű.....nem így tervesztem el...ahogy mondtam...nem így gondoltam. -mondta.
-Nem jó,?? -kérdeztem.
-Harry el fog ájulni, készítsd elő a telefont, ha kellenne egy mentő. ;) -kacsintott rám Louis. 
-Na menny..mindjárt jön Harry! 
-Rendben. -mondta Louis. -ügyes legyél!
Fél perc sem telt el Harry benyitott a szobánkba, és lefagyott.

                                                             ~Liam szemszöge~

-Mit kéne csinálnunk, Niall és Reni a szobába vannak. Louis elment gépezni. Harry és Zsuzsi a szobájukban vannak. Mi ketten maradtunk itt. -mondta nekem Zayn.
-Ömm..nemtudom...tartsunk bulit? -kérdeztem.
-Nem....akkor kiakadnának. Elszúrnánk egyszerre két randit..Érted??? EGYSZERRE KETTŐT!! :D -mondta Zayn.
-Tudod már mit adsz az ittenieknek karácsonyra? -kérdzeztem Zayn-t.
-Nem....mennyünk el vásárolni? xd 
-Tőlem mehetünk! -mondtam. 
El is mentünk.

                                                               ~Reni szemszöge~

Bemetem a szobámba. És tényleg. Niall becsempészett oda valahogy egy magazint. Ők voltak a címlapon. Belelapoztam. Azt mondta, hogy egy tesztet kéne benne csinálnom. És ahogy lapozgattam, megtaláltam. Ki az 1D végzeted? volt a teszte neve. Elröhögtem magam..majd leesett. Niall belépett az ajtón.
-Amúgy, te nem hiszed, hogy összeillünk? -kérdzetem Niall-tól ledöbbenten.
-Dehogynem. Neharagudj. Azt hittem viccnek veszed majd...
-Jó..elmegyek lezuhanyozni.

                                                                ~Zsuzsi szemszöge~

-Harry! -mondtam.
-Te..te..gyönyörű vagy. -mondta.
-Boldog mikulást! -csókoltam meg, majd a kezébe adtam a csomagot és a virgácsot.
-Nem hiszem el...mondta.
-Mit? -kérdzetem.
-Ilyen rossz voltam??? xd -nevetett.
-Nem....de Louis szerint megérdemled! :D -mondtam.
Ekkor Harry letette a csomagot és a virgácsot. Odajött hozzám, és elkezdtünk csókolózni.

                                                               ~Niall szemszöge~

Ezt jól elszúrtam. Reni inkább elment fürödni, minthogy velem legyen. Milyen idióta vagyok...Várj! Van egy ötletem...;)

                                                                 ~Reni szemszöge~

Sírva mentem fürödni. Engedtem a vizet. Amikor tele volt a kád, elzártam. Egy szál törülközőbe voltam, amikor Niall belépett. Odajött egészen közel hozzám.
-Sajnálom! -mondta Niall egy szál törülközőben, egy rózsával a kezében...

Remélem tetszett! :D 

                                                       



                                                             




3 megjegyzés:

  1. Hamar hozd a következőt! :) Tetszett!

    Puszi,
    S♥

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Nem akarlak megbántani elkezdtem olvasni a blogod nekem egy kicsit összecsapotnak tűnik. Meg kicsit zavar,hogy már az elején összejönnek vagy éppen az is zavar kicsit, hogy alig van benne olyan ami nem párbeszéd:) Bocsi ha megbántottalak:)

    VálaszTörlés