2013. június 2., vasárnap

                                                                        30.Fejezet
                                                           /A sátorozás, és egy új szerelem kezdete....talán/
                                                                        Niall szemszöge~

-Az én nevem Ross Lynch. Nemtudom, hogy ismersz e. -mondta.
-Igen, te vagy benne az R5 nevezetű bandában, és te vagy az egyik főszereplője az Austin és Ally-nek. Ismerlek. -mondtam.
-Nos, rendben. Renivel beszélhetnék az énekléses ügyben? -kérdezte.
-Gyere be. -beengedtem, majd szóltam Reninek.
Bemutatkoztak egymásnak, Reni énekelt neki egy kicsit, és alá is írt egy szerződést, miszerint 1 évig vele fog énekelni. Aztán elmentek, mi meg gyorsan összepakoltuk a cuccunk.
-Jajj!! Lusta disznóók! Oda is kéne érni valamikor!!! Mi az hogy "Deee éhees vagyook!" Niall??? -kiabált a már elkészült Louis a bejáratból.
-Jó, fogok egy zsemlét és már megyek is!!! -kiabáltam vissza.
Megfogtam egy zsemlét, egy chipset és egy üveg teát. Míg odaérünk elleszek valahogy. :D /Remélhetőleg/
Mindenki beszállt egy buszba, ami elvitt minket a sátorozó helyre. Az úton énekeltünk, én ettem, és igen, volt aki bealudt. Na és ki az? Hát persze, hogy Harold uraság. Röpke 2 óra múlva, meg is érkeztünk. Gyönyörű volt. A házak mellet vízpart. Nagyon ismerős volt.
-Hé Louis! Nekem honnan ismerős a part? -kérdeztem.
-Nekem is nagyon ismerős...de én sem tudom hogy miért. -mondta.
-Hey! Nem itt vettük fel a What Makes Your Beautiful-t? -kérdezte Liam.
-Tényleg! -mondtam Louis-al egyszerre.
Éjszaka van. Bevezettek minket a szobáinkba, és elmentünk aludni. A szobák 4 személyesek voltak. 1. szoba: Én, Reni, Harry, Zsuzsi. 2.szoba: Lucy, Steave, Keyla és Bobi. 3.szoba: Louis, Zayn, Liam. 4.szoba: Katelyn.

                                                                                ~Reni szemszöge~

Másnap reggel Louis ébresztett fel mindenkit, hogy öltözzünk fel, mert jön az a srác, akit hozzánk ígértek.
Kimentünk, és leültünk a partra. Odajött egy nem is csúnya fiú.
-Sziasztok! Az én nevem Kristofer Swag. Én fogok hozzátok csatlakozni.
Mindenki bemutatkozott neki, majd ő is leült mellénk a partra.
-Hé, húzzódjatok mind össze, és az 1D énekel nektek! :) -mondta Niall.
-Várj!! -ekkor megfogtam magam, és beszaladtam a kamerámért. -mehet! :) -mondtam.
Az I'm Yours-t énekelték el. Mindenkinek nagyon tetszett. Még akkor is ha Niall-nek mindig le akart esni a szemüvege..:D Nagyon aranyosak voltak. örültem, hogy Niall elhozta a gitárját.
-Nem akarsz megtanulni gitározni? -mosolygott rám Niall.
-Dehogynem! -mondtam, majd arrébb mentünk, és elkezdtük az oktatást.
-Az úgy nem jó, hogy te fogod a gitárt, én meg nem tudok segíteni.-mondta Niall, majd leült. -Gyere ide, ülj az ölembe. -mondta, én pedig hallgattam rá.
Beültem Niall ölébe, a kezünkbe fogtuk a gitárt, és próbáltam gitározni.
-Ne, mellette pengettél! -mondta, majd megfogta a kezemet, és a jó hanghoz tette. -Szeretnéd hogy veled együtt csináljam? -kérdezte mosolyogva.
-Jó lenne. :) -mosolyogtam rá.

                                                               ~Harry szemszöge~

-Ömm...ha már Reniék is csinálnak valamit, akkor nekünk is kéne. Játszunk....ömm...számháborút? -kérdeztem.
-Nee...akkor inkább már játszunk bújócskát! -nevetett fel Louis.
-Oké! -kiabáltuk.
-Nem hittem volna hogy beleegyeztek. Akkor, ki játszik? -kérdezte Louis.
Ekkor feltettem én a kezem, Zsuzsi, Bobi, Keyla, Steave, Lucy, Louis, Liam és Zayn. Én voltam az első hunyó. Ott szaladgáltam a parton, mint valami hülyegyerek...:D

                                                             ~Katelyn szemszöge~

Úristen!! Kristofer nagyon helyes!!! O.Ó...egyedül maradtam vele a parton...
-Te vagy....Katelyn..-igaz? -szólt hozzám.
-Igen, de szólíts csak Kate-nek. :) -mosolyogtam rá.
-Akkor te pedig szólíts engem Kris-nek. -mondta mosolyogva.
-Oké Kris. :) -mondtam.
-Nincs kedved szörfözni egyet? -kérdezte.
-Dehogy is nem! -mondtam, majd bementem, és felvettem a fürdőruhámat.
Valahogy így néztem ki:

-Na jó, bombázóként tuti legyőzöl egy szörf versenybe! -mondta Kris.
-Lehet..de van egy nagy baj! -mondtam.
-Mégis mi? -kérdezte.
-Hogy én egy kicsit sem tudom szörfözni! -mondtam.
-Hát, akkor ideje megtanulni. ;) -ekkor rámkacsintott, majd elkezdett tanítani.

                   ~Niall szemszöge~

A gitározásunkat egy hangosbemondóval rendelkező kocsi zavarta meg, ami ezt kiabálta: " Mindenki! 10:00-kor kezdődik a fesztivál! Lesz kaja, pia és élőzene is! Nem hagyhatjátok ki! Ez nem csak egy fesztivál! Ez egy Vásári fesztivál! Hozzatok pénzt, mert elkellhet, s gyertek! Mindenkit sok szeretettel várunk! "
-Reni! Van kedved eljönni? -kérdeztem.
-Hát naná! -mondta.
Gyorsba bementünk és átöltöztünk.
Amikor készen voltunk, eszembe jutott valami.
-Dehát..a buszunk elment, és nem tudunk kocsival menni. -mondtam.
Ekkor gyorsan kifutottam az ajtón, béreltem egy biciklit, majd kimentem az útra.
-Gyere Reni ülj fel! -mondtam.
Reni kijött, és nem hitt a szemének:

 -Ó, egy félnótás van az út közepén! -mondta nevetve.
-Hé! Most akkor kell a fuvar, vagy nem? -kérdeztem.
Ekkor Reni felült hozzám a biciklire.
Elhajtottunk, mint szélvész. :D

                          ~Harry szemszöge~

-Unom már a bújócskát! -mondtam.
-Jó, mert az eddigi 10 játékban 8-szor te voltál a hunyó! Gondolom ezért. -mondta Louis.
-Lehet..-mondtam.
-Hé! Reniék hová tűntek? -kérdezte Zsuzsi.
-Nem láttad? Az előbb mentek el ketten 1 biciklin valahová. -mondta Zayn.
-Majd visszajönnek! Itthagyni nem hiszem hogy itt hagytak. -mondta Liam.
-Jah, az biztos. -mondta Zsuzsi.
-Hé! Nézzétek már ahogy Kate szörfözni tanul! Tiszta szerelmes lehet ebbe a Kristiánba vagy kibe.-mondta Lucy.
-Kris-nek hívák! -mondtuk mind.
-Hé! Mi lenne ha egy kicsit rásegítenénk nekik? Pl....szervezünk nekik egy vagyit..vagy tudom is én mit, de előtte mind  a két féllel elbeszélgetünk. ok? -kérdeztem.
-Jó! Akkor hozzunk össze egy jó kis tervet! :D -mondta Louis.
5 perc gondolkodási idő után Zayn kitalált valamit.
-Mi lenne, ha mi beszélgetnénk Kris-el, és utánna meg üvegeznénk, és Kate-el kapcsolatos kérdéseket tennénk fel neki...na? -kérdezte Zayn.
-Ez jó ötlet. -mondta mindenki.
-Akkor én, Bobi, Lucy és Keyla válalljuk azt a vacsit! Elkészítjük a kaját, az asztalt..stb..stb..-mondta Steave.
-Oké! Én, Zayn, Liam és Harry megyünk dumálgatni Kris-el! -mondta Louis.
-Rendben. Én...egyedül maradtam..:D Akkor én dumálok majd Kate-el. -mondta Zsuzsi.
Mindenki elment a dolgát végezni. Gyorsba elszakítottuk a gerlepárt egymástól. :D Mi a 4 srác + Kris fogtuk magunkat és bementünk a Louis-ék szállására. Leültünk egy asztalhoz, és beszélgetni kezdtünk.
-Nos, még alig tudunk rólad valamit...mesélj! -mondta Louis.
-Hát, most éppen tetszik egy szőke hajú lány, imádok szörfözni, úszni is elég jól úszok, kék a szemem...ömm..-mondta Kris.
-Egyenlőre ennyi bőven elég. Csak nem Kate tetszik neked annyira? -kérdeztem.
-De..ő...-mondta.
-Szeretnéd hogy összehozzunk vele? -kérdezte Zayn.
-Meg trudnátok tenni? -kérdezte.
-Hát naná! -mondtuk egyszerre.

                                                                           ~Zsuzsi szemszöge~

Odamentem ahoz a lányhoz, aki mellől elhurcolták a pasiját. 
-Sziaa Kate! -mondtam.
-Szia Zsuzsi. Hogy vagy? -kérdezte.
-Köszi, jól. látom te nagyon szerelmes lettél! -mondtam.
-úú....ennyire látszik? -kérdezte.
-Hát..aha..:D -nevettem el magam.
Ő is nevetett. 
-Szerinted össze tudlak hozni vele? -kérdeztem.
-Hát..ha elég ügyes vagy, és tetszek neki, egy próbát megér. ;) -kacsintott rám.
Én visszamentem Lucy-ékhoz, akik már epekedve vártak. 

                                                                            ~Reni szemszöge~

Nagy szerencsétlenkedve, de negyed 11-re odaértünk a vásárra. Éppen amikor leszálltunk, a biciklink kereke kilyukadt. Pff....pech. 
-Nembaj! Majd csak találunk valahol kereket! Ha meg nem, nézd milyen gyönyörű gitárok vannak itt!!! -mondta Niall, majd odaszaladt egy árushoz. Tényleg szép gitárok voltak: 
Egyszercsak hátulról meglökött valaki.
-Hé nem tudsz vigyázni??? -fordultam meg.
-Bocsi. -mondta az ismerős hangú srác.
-Te meg hogy kerülsz ide? -kérdeztem.

Remélem tetszett az új rész! :D
Bocsi, hogy most egy kicsit később lett új rész..:D 
2 komment után új rész!
Iratkozzatok fel a blogomra, és írjatok kommentbe véleményt is róla! :)
Hallii..:)
      

                                             
               

2 megjegyzés: