2013. január 18., péntek

                                                                14.Fejezet

                                                           ~Reni szemszöge~  

Niall letérdelt elém, és egy kis dobozkát vett elő.
-Boldog 3.hónapfordulót Reni!!! -mondta, majd ideadta a dobozt.
Kinyitottam, és egy macskás fülbevaló volt benne:


-Niall!! Dehát ez nagyon cuki!! De..állj! Honann tudtad hogy szeretem a macskákat, amikor ma este mondtam el?? -kérdeztem.
-Te buta! Az még tavaly volt! -csókolt meg Niall.
Kb. 5 percig csókolóztunk, egyszercsak Edward kiáltott az ajtóból:
-Héé! Nem fáztok egy kicsit??
-De! -mondtam.
Ekkor abbahagytuk, és bementünk a házba. Én amúgy Niall-nek  vettem egy parfümöt.
Nos, nagyba nézzük a TV-t, és úgy kb. a film közepén megkértek a fiúk, hogy főzzünk virslit. Én és Zsuzsi elmentünk a konyhába.
-Konyhában-
-El sem hiszem..-mondta Zsuzsi.
-Mit? -kérdeztem.
-Már 19 éves vagyok!!
-Jah...igen..:)-mosolyogtam.-1 perc és jövök!! -mondtam.
Kiszaladtam a nappaliba, és odaálltam a fiúk elé...pontosabban, a TV elé.
-Héé!! Emberek! Kupaktanács a szobámban! -kiáltottam, majd felszaladtam a szobámba.
Szerintem, nagyon komolyan vették, mert mindenki utánnamfutott. Mind a 7 fiú leült az ágyra.
-Figyi...ki tudja milyen nap van ma? -kérdeztem.
-Hétfő? -kérdezte Harry.
-Már elmúlt ejfél!! Már kedd van!! -vágta fejen Harry-t Louis.
-Nem!! -mondtam.
-Nem múlt el éjfél?
Ekkor a fejemhez csaptam. Mikor látta Niall, hogy ez már nekem szinte "fáj", akkor odajött mellém.
-Van egy olyan érzésem, hogy Reni nem nevet kérdezet. -mondta.
-Így van, ma van Zsuzsi szülinapja! -mondtam.
Ekkor Harry rácsapott a homlokára.
-Harry!! Elfelejtetted?? -kérdeztem.
-El! -mondta.
-Jó mert én is! -nevettem.-Azért hívtam össze kupaktanácsot, hogy beszéljük meg mit veszünk neki. De ne külön-külön vegyünk valamit, hanem valamit együtt. Nah? -mondtam.
-Jó! -egyeztek bele a többiek.
-Most jut eszembe,-mondta Harry. - Zsuzsi, mostanában esténként olyanokat álmodott, hogy kapott egy kocsit.
-Honnan tudod hogy azt álmodta? Gondolatolvasó vagy,??  -kérdezte Louis.
-A barátjával mindent megoszt! Jó?? -mondta Harry.
-Akkor...vegyünk neki kocsit? -kérdezte Niall rámnézve.
-Hát...tőlem...majd...akk még beszélünk, most mennyünk vissza, mintha nem is beszéltünk volna. Rendben? -kérdeztem.
Ekkor mindenki bólintott egyet és kiszaladt a szobámból. Csak Niall maradt ott. Szagolgatta a tőlem kapott parfümjét.
-Tetszik? -kérdeztem.
-Nagyon! és neked a füli? -kérdezte.
-Imádom! -mondtam.
5 percig még beszélgettünk, aztán megettük lent a többiekkel a virslit. Persze megittuk a pezsgőt, majd lefeküdtünk aludni. Ma Jedward-ék is nálunk aludtak.
Olyan 13:00 órakor kéltünk fel...legalábbis én. És mire ébredtem? Kaptam egy videóüzenetet a mobilomra. 
Így szólt: "Szia, Renim. Elmentem Harry-vel kocsit nézni, mégmielőtt túl késő lenne. :D Szeretlek! "
Nagyon aranyosnak találtam ezt a kis üzijét. Nem kaptam még tőle videóüzenetet..:)
Felöltöztem, megreggeliztem, és vártam, hogy a többiek is felkéljenek. Egyszercsak majd elesik, úgy szalad a lépcsőn Louis. 
-Miaz?? :D -kérdeztem nevetve.
-El kell készülnöm!! -mondta.
-Dehát mégis hova mész?? -kérdeztem.
-El kell mennünk próbálni. Hamarosan turnéra indulunk. -mondta.
-Tényleg? Hát ez remek! -mondtam.
-Nemannyira! -mondta. 
-Miért? -kérdeztem.
Ekkor Louis odaült mellém.
-Neked nem lesz jó, nem fogod látni Niall-t 2 teljes hónapig! -mondta Louis.
Ekkor könnycseppek jelentek meg a szemembe.
-Két...teljes...hónapig? -mondtam nagynehezen visszafogva a sírást.
-Igen..jajj Reni! Hidd el, amint Niall is megtudja, ő sem lesz elkápráztatva. -mondta Louis, majd megölelt. 
Kellett is egy baráti ölelés. Hogy fogok én kibírni Niall nélkül 2 teljes hónapot?? 
Ekkor jött meg Niall és Harry. Bejöttek az ajtón.
-Reni!! -szaladt oda hozzám. -Miért sírsz? Valaki megbántott?? Mondd a nevét és én...-mondta Niall, de én félbeszakítottam.
-Niall....2....hónapig.....nem...fogunk...találkozni. -nyögtem ki nagynehezen. 
-Mi?? -mondta Niall.
-Most telefonáltak. -mondta neki Louis.
-Én biztos nem hagyom itt Renit!! Esküszöm elviszem magammal! Hogy hagyhatnám itt? -kérdezte Niall.
-És mi?? -kérdezte a 3 csaj, Keyla, Katlyn és Lucy. 
-Ti...addig....itt maradtok a fiúkkal! Nah? -kérdezte Niall.
-Hát..de nem teljesen maradunk! -monda Lucy.
-Mi még sok helyre akarunk menni..kb egy-két napot még maradunk. De Ádámékat is visszük magunkkal...szóval..-mondta Katelyn.
-Rendben van! -mondta Niall.
Ekkor én hozzábújtam.
-Tényleg elvinnél engem magaddal? -kérdeztem könnyes szemekkel.
-Én még a világ végére is magammal vinnélek! -csókolt meg Niall.
-De én nem akarok menni! -kiáltott le Zsuzsi a lépcsőről.
-Miértnem? -kérdezte Harry meglepődötten.
-Szerinted beférnénk a turnébuszba mindannyian??? -kérdezte.
-Tényleg! A Jedek is jönnének..szóval...-mondta Louis.
-Tényleg! Ők lesznek az előzenekarunk! -mondta Niall.
-Komolyan? -csúsztak le az ikrek a lépcső korlátján.
-Persze! -mondta Harry.
-Amúgy is...neked már van egy kocsid Zsuzsi! El tudsz velünk jönni! -mondta Harry nagyot kaccsintva Zsuzsira. 
-Mim van nekem?? -kérdezte Zsuzsi.
Remélem tetszett!! :)) 



5 megjegyzés:

  1. Szia, van egy meglepim a számodra, nézz be hozzám! :)

    Puszi,
    S

    VálaszTörlés
  2. szia...bocsi hogy ezt kérdezem..de mi a meglepi?? :D

    VálaszTörlés
  3. láttam hogy a blogodba is betettél kedvencek közéé...és lett egy új követője a blogomnak..*-* köszii..:D

    VálaszTörlés
  4. Díjat kaptál, az a meglepi ;) :D

    VálaszTörlés