2013. július 2., kedd

..

                                                                           33.Fejezet
                                                                   / Egy műtét, és a legjobb évfordulók /
                                                                          ~Reni szemszöge~


Ross-al elénekeltük vagy 5-ször az "It's Me, It's You"-t. Nagyon élveztem. Még volt mit tanulnom a szövegből, de már egészen jól tudtam.
-Neked tényleg nagyon jó hangod van. A videó nem hazudott. :) -mondta.
-Ohh, köszi. -mondtam.
-Tessék! -nyomott a kezembe egy CD-t. - Ezt hallgasd meg otthon, de úgy hallgasd, hogy pénteken ezt is énekelni fogod velem. Még a főpróbán majd együtt is elénekeljuk. Rendicsek? -kérdezte.
-Okés, rendben van. -mondtam.
-Na akkor kikísérlek, és fogok neked egy taxit. -mondta.
-Rendben, köszi.
Ezzel a kezembe vettem a táskám, beletettem a CD-t, és kimentünk. Szerencsére nem kellett sokat várni a taxira, mert gyorsan "fogtunk" egyet. 
-Akkor csütörtökön érted megyek, és elviszlek a főpróbára, ahol a többiekkel is megismerkedhetsz. Okés? 
-Okés!
-Akkor szia!
-Szia! -köszöntem el tőle, majd beültem a taxiba.

                                                                      ~Kate szemszöge~

Már majdnem beültem Zsuzsi kocsijába, hogy "Na akkor húzzunk el innen!" de egyszercsak meghallottam valami zenét. 
-Tudod, mit? Megnézem mi ez, és majd hazagyalogolok. -mondtam.
-Okés. -mondta, majd elhajtott.
Én beljebb mentem. A parkban egy bokorra volt rakva egy kék telefon, arról szólt a zene. Néztem körbe, egyszercsak valaki odajött mögém, és letakarta a szemeim.
-Na ki vagyok? -kérdezte.
-Csak nem Kris? -kérdeztem.
-De! :D -nevetett miközben levette a kezét a szemeimről. -Várj!
Mondta, majd eővette gy doboz gyufát, és elkezdett gyertyákat gyújtani. 
-De nincs sötét, nem is látszanak annyira! -mondtam.
-Ezt bevisszük a sátramba!! -mondta, amjd rámutatott egy rózsákkal kidíszített sátorra. 
Bementünk, elhelyeztük a gyertyákat, és elkezdtünk beszélgetni.
-Mi az hogy egy árva lélek sincs a parkban? -kérdeztem.
-Ömm...húú...kitettem egy táblát, hogy láttam itt egy pandát. :D -nevetett.
-És bevették? -kérdeztem.
-Látsz te akarkit is a parkban?? -kérdezett vissza.
Erre elkezdtünk nevetni.
                                                                                       ~Harry szemszöge~



Mikor Zsuzsi hazaért, a kezembe fogtam a rózsát, amit vettem, és az ajtóba álltam. Mikor benyitott, nagyon meglepődött.
-Mi ez Harry? -kérdezte.
-Tudod, Zsuzsi, ha mindig magamnál lettem volna, akkor ma járnánk egy éve. Ezzel a rózsával nem csak azt szeretném megköszönni, hogy vagy nekem, hanem azt is, hanem azt akarom még kifejezni vele, hogy sajnálom hogyha megbántottalak valamikor, de tudnod kell, hogy szeretlek, és hogy mindig a te Harry Macid maradok. -mondtam neki.
-Ohh Harry! -mondta, majd megcsókolt. 
-Várjcsak! -kaptam fel hirtelen az ölembe, majd felvittem a szobánkba.
-Te jó ég! Harry! -mondta. 
Nem csoda hogy meglepődött, hiszen Louis és Zayn segítségével a kedvenc színére, zöldre festettük a szobát, tettünk egy vadonat új ágyneműhuzatot az egyneműre, és képeket tettem ki a falra, amin mi vagyunk. 
-Te jó ég! Ez...valami..gyönyörű! -mondta,és megölelt.
-Te jó ég..Zsuzsi..mindjárt....megfolytassz...-mondta nevetve és levegő után kapkodva.

                                 ~Niall szemszöge~

Én Kb. fél órát játszottam a cicussal, mire Reni hazaért. Én ott feküdtem az ágyon, a cica pedig a hasamon.
-Nia....-fagyott le Reni. - Úristen!! Már 2 cukiság van a szobámban!! -mondta.
-Dehát..itt csak egy cica van. -mondtam.
-De te is itt vagy. -mondta, majd megcsókolt.
-És kié ez a cuki cica?
-Hát, ő a miénk, ezt kapod az első éves fordulónkra. :) -mosolyogtam rá.-Gyere! -húztam le Renit a konyhába.
Ott egy tányért előszedtünk, és egy alkoholos filcet.
-Mi legyen a neve? -kérdeztem.
-Fiú vagy lány? -kérdezte.
-Lány. De csak is miattad :D -mondtam.
-Hát..akkor legyen Lisa. :) 
-Rendben! -egyeztem bele, majd ráírtam a nevét a tálra.
Öntöttünk bele tejet, és felvittük neki. Meg tettünk be más-más cuccot a cicának, amire szüksége van. 
-Tessék! -nyújtottam Reni felé egy csomagot.
-Ez mi? -bontotta ki. 
Az 1D parfümje volt benne, az Our Moment. Nagyon örült neki. Egyszercsak letette a parfümöt az asztalra, a cicát az ágyába, és felém hajolt az ágyon. 
-Mi jár a fejedben? -kérdeztem mosolyogva.
-Az...hogy nálad tökéletesebb pasit, nem is kaphattam volna. -mondta.
-Gönyörek a szemeid. Olyan..barnás..de mégis zöldes. Különleges, mint te vagy. -mondtam.
-Neked a szemeid pedig...egyszerűen..áá elolvadok ha rám nézel. -mondta.
-Tudod, szerintem rajtam csak a szemeim szépek.
-Nem Niall! Te egy nagyon helyes fiú vagy. Én mondom! 
-Köszönöm. -ezzel heves csókolózásba kezdtünk. :)

                                                                          ~Zayn szemszöge~

2 óra múlva Bridget elment. Én meg kaptam egy SMS-t Edward-tól. Pedig itt van a szomszéd szobába! Azt írta hogy menjek át hozzá. Átmentem.
-Na mizujs haver? -kérdeztem.
-Nem akarok itt lenni. Itt csak a terhetekre vagyok. 
-Dehogy vagy! És otthon ki segítene neked?
-John.
-Teljesen megőrültél? Orvos látta már a lábad?
-Még nem. 
-Akkor gyere! -mondtam, majd odahívtam John-t, és együtt levittük a kocsimhoz, aztán mind a hárman az orvosi rendelő felé vettük az irányt.

                                                                         ~Kate szemszöge~

Miközben ott feküdtem Kris hasán, elgondolkoztam. Vajon mostmár tényleg megtaláltam az igazit?
-Gyere ki fiam a sátorból!!! -ordított hirtelen valaki.
-Ba...nem mondod komolyan hogy itt az anyám. Pff...Sh! Maradj csöndben, mert ha megtudja hogy itt vagy...-mondta, majd kiment a sátorból.
Jól összevesztek az anyukájával. Szegényt nagyon sajnáltam. Miattam kapott szobafogságot egy teljes hónapra. Pff...mit ne mondjak. Inkább kimentem a sátorból.
-Nagyon sajnálom, hogy a fia eljött miattam. -mondtam, majd sírva elrohantam.
Hallottam ahogy Kris utánnam kiabál, hogy várjak, de az anyja leszólta, hogy hagyjon engem békén. Mikor kiértem az utcára, odafutott mellém valaki. Lucy volt az.
-Mi a baj? -kérdezte. Én mindent elmeséltem neki, miközben hazasétáltunk. 

                                                                     ~Reni szemszöge~

Ott pihentem Niall-el, miközben jött egy SMS-em. John küldte.
"Meg kell műteni Edward lábát! Gyertek gyorsan a kórházba! Hozzatok neki valami pizsit is, az nálatok is van. Köszi!" -olvastam el magamba.
Erre felültem az ágyon, és hirtelen nagyon szomorú lettem.
-Mi a  baj? -ölelt át Niall?
-Meg kell műteni Edward lábát! -mondtam.
-Te jó ég...-mondta Niall.

Remélem tetszett! :) 
Komikat szívesen olvasok! :D

4 megjegyzés:

  1. hmm ennél szexisebb képet nem is rakhattál volna ki a fiukrol :$ xD nagyon izgiii *-* szegény Edward .... siess a kövi résszel!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Áwww imádom! *-*
    Nagyon jó :))
    Minnél hamarabb legyen új! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóó lett ez a rész is áááá
    Imádom gyorsan köviiiiiiiiiit :DDD

    VálaszTörlés
  4. Nii..örlök hogy tetsziik! :) Márta, neked is örülök! :) zsuzsi, jó az lismeréés..:) <3

    VálaszTörlés