2012. november 6., kedd

                                                           2. Fejezet--> Van barátom!! :)

                                                                               ~Reni szemszöge~


Tehát...megérkeztünk a házba...Én és Zsuzsi teljesen elámultunk...3 emeletes ház..amiben 5 hálószoba van...Hmm...:D

-Nos...látom teljesen odáig vagytok a házért.:D -mondta hatalmas vigyorral az arcán Louis.
-Nézzétek! Mellettünk még van egy ház,....eladó....lehet hogy nemsokára megint új szomszédaink lesznek! -mondta Zsuzsi teljesen nagy örömmel.
-HÉÉ!! Mit állunk itt? Srácok...mennyünk át a mi házunkba...ott se jártunk még...-mondta kicsit mogorván Zayn.
A fiúk átmentek a házukba. Úgy döntöttem hogy felveszek valami csini cuccot...hátha kimegyünk a városba Zsuzsival.
-Reni! -ültetett le Zsuzsi a kanapéra- szerinted..nem túl...tudod..."izé" velünk Zayn? 
-TE IS EZT BÍROD FIGYELNI AMIKOR HARRY ODA MEG VISSZA VAN ÉRTED!!!
-JÓJÓ!! Nah..:D Csak..megjegyeztem..
-Hát..mondjuk nekem is fura egy kicsit...bár..tudod, hogy a bandából amúgy se Ő a kedvencem...
-Jó..igen persze.. ;)
-Észrevetted amúgy hogy ez a vidék tele van eladó házakkal??? :D -kérdeztem
-Remélem sok sztár jön ide..*-* -mondta Zsuzsi
-Nem jöszz átöltözni? Utánna kimegyünk a városba a fiúkkal! oksa??? -kérdeztem elnyújtva az a-t..

-Dehogynem! Ilyet kérdezni???  :O -nevetett Zsuzsi.
Felmentünk..és hát.amikor átöltöztünk (am bele vagyunk "buzulva a twitterbe" xd ) feltettünk twitterre a képünket: 
Nos..elmentünk a fiúkhoz....Hahóó!!  De hiába kiabáltunk..a fiúk kimt voltak az udvaron.

-Sziasztook! :D Van kedvetek csobbanni egyet? -kérdezte Harry Zsuzsihoz húzódva.
-Majd ha vissza a jöttünk a városnézésből!! -mondtam..:D 
-ÉN IS MEGYEK VELETEK!!! -ordított Niall teli szájjal..:)
-Akkor meg Zsuzsi marad velem..Te Renit boldogítod..Én meg Zsuzsit.-mondta Harry.
Niall rögtön beleegyezett. Alig mondtam ezt. Sziasztoooooooo.......Niall éppen elhúzott engem..:D
Éppen a parkban sétáltunk amikor elkezdtünk beszélgetni:
Niall: Van barátod? :D

Én:Nem..nincsen,..

Niall: Az jó...:DD
Én: Pedig nagyon szeretnék.;)

Niall: Ohh..értem én a célzást!
Én:és mégis mire céloztam?? :3

Niall: Hát erre!
Majdnem megcsókolt amikor jött egy üzi a telefonomra.
Niall egy kicsit elszomorodott de nem haragudott meg.
Tudtad hogy Harry odáig van értem???? -írta nekem Zsuzsi..és ment a válasz: ÁÁÁÁ!! nem..honnan tudtam volna...csak egész nap rajtad lóg!! :P

-Hol is tartottunk? :)) -kérdezte Niall hatalmas vigyorral az arcán.
-Nekem már eszembe jutott...;) -mondtam neki...éppen meg akartuk egymást csókolni mikor csörgött a telefonja...
-NEMIGAZ!! -mondja Niall..
-Ez a te telefonod...:D 
-Ohh..akkor...bocsi..:DD -mondta a kis buta szőkeségem..aki nem ismeri fel a saját csengőhangját..xd
-Nem hívott senki...kaptam egy képet..amin ketten vagyunk..biztos valami rajongó van itt...a közelben.
-NEMÁÁR!! -húztam oda magamat hogy lássam a képet: 


-JÓ! Tudod mit? Engem nem érdekel az a rajongó! Engem csak te érdekelsz!! -csókolt meg Niall...<3 


                                                          ~Zsuzsi szemszöge~


Mikor elmentek Reniák le akartam ülni Harry mellé mikor Ő odahúzott az ölébe:

-Csak..légy itt...nefélj..nem harapok...rawr..:3 -morgott Hazza...:))
-Okés...;) -ültem nagy örömmel az ölébe.
-Na akkor csobbanjunk egyet?? :) -kérdezte felpörögve Liam.
-Hozok kaját! -kiáltott fel Louis.
-Én meg beszállok- mondta Harry miközben beugrottunk együtt a medencébe.
Jó sok idő múlva..mindenki úgy gondolta hogy eleget ázott a bőre....Harry és Én viszont nem akartunk még kiszállni.Beszélgetni kezdtünk:

Harry:Nagyon szép esténk van...
Én:Igen...tényleg nagyon szép..
Harry:Csak te...meg én....kettesben..:3
Én:Aham..:)

Harry: Kár..hogy most a barátod nincs itt..
Én:Nincs barátom...
Harry: és...szeretnél?

Én: Nagyon...
És erre megcsókoltuk egymást: 


Harry: Akkor...ezt a csókot....vehetem úgy..hogy van barátnőm? :)

Én: Igen...vedd csak úgy..;)

                                                          ~Reni szemszöge~


Késő volt már mire megérkeztünk Niall-al..felvetette azt az ötletet, hogy ma ott alszik nálunk. Nagyonis helyeseltem ezt a angyon jó ötletet. Megnéztem Zsuzsit hogy hol van. Harry mellkasára volt téve a feje. Úgy aludtak kettesben..:)


Remélem hogy tetszett! Nemsokára jön a kövi! Kövessétek ha izgalamt akartok..;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése