2013. április 28., vasárnap

                                                                      27.Fejezet
                                                    / A féltékenység, és a nehéz döntés /
                                                              ~Niall szemszöge~

-Mi igaz? -kérdezte megint Kate.
-Az....ömm...hogy...ömm...-dadogtam össze-vissza.
-Hogy Niall azt hiszi, hogy el fogja tőle valaki venni Renit! Néztünk egy ehhez hasonló filmet..és....ez esett le belőle neki! -mondta Liam.
-Ohh, értem. Hát, Niall! Szerintem Reni Téged örökké szeretni fog! :) -mosolygott rám Kate, majd elment. -
- Ajj Liam! Tudod hogy én senkinek sem tudok hazudni! és most ez a történet tényleg megijeszetett! Mivan ha Reninek is bejön Kednall?? Vagy..nem is tudom..-mondtam szomorúan.

                                                            ~Reni szemszöge~

Alig vártam hogy odaérjünk a kórházba. Harry vezetett. Én az anyós ülésen ültem. 
-Nos Harold. Beszélnünk kell. -kezdeményeztem.
-Gondolom, Zsuzsi mindent elmondott..-mondta Harry.
-Képzeld! Zsuzsi mindee.....jah..:D igen! Így van! -mondtam.

-Figyelj. én akkor tváá..én ezt nem bírom. -mondta nekem, kicsit zaklatottan. 
Én csak néztem őt. Tényleg, egy kicsit szomorkásan nézett ki. Megesett rajta a szívem.
-Akkor, te Zsuzsit szereted? -kérdeztem.
-Igen! De...melyikőjüknek vagyok az első barátja? Jah...már Kate járt Ádámmal. El is felejtettem. -mondta.
-Zsuszinak te avgy az első! Nagyon sírt amikor szakítottál vele. Viszont amikor megcsókoltad, akkor nagyon örült. -mondtam.
-De én nem mondtam, hogy újra együtt vagyunk! Megcsókoltam, mert szeretem! De nem akarom folytatni! Annyira unalmas volt ez az idő, hogy inkább nem. -mondta.
-Dehát...Zsuzsi nem is unalmas! 
Ekkor Harry hirtelen lefékezett.
-DE AKKOR VELEM MIÉRT AZ?????
-BIZTOSAN CSAK NEM VESZED ÉSZRE, HOGY Ő ÉLETRE VALÓ LÁNY!
-EZ HÜLYESÉG! AKKOR NEM SZERETNÉM ENNYIRE!! -mondta Harry, majd elindultunk. 
Nem szóltunk egymáshoz semmit. Utálom ha valaki hangosan beszél velem. Csak lehúztam az ablakot, és kifelé bámultam. Néha megtöröltem a szemem, mert, kissé túlérzékeny vagyok. Sírtam egy kicsikét. Ezt később Harry is észrevette. 
-Reni! Te majd...Reni! Te sírsz? -kérdezte.
-Nem.
-Nee! látom! Ne haragudj a veszekedésért. Amint megérkezünk kapsz egy ölelést! :) Ne haragudj! Csak, teljesen össze vagyok zavarodva. Sajnálom. -mondta.
Ekkor felhúztam az ablakot, megtöröltem a szemem, és ránéztem Harry-re. 
-Rendben. Az ölelés az jó lesz. :) -mondta mosolyogva, Harry pedig visszamosolygott rám. 

                                                         ~Niall szemszöge~

Később, hogy kicsit lenyugtassam magam, elmentem kajálni a konyhába. Csatlakozott hozzám Katelyn. " Neee...nee...neee!!" -csak ez járt a gondolataimban. Nem akartam hogy hozzám szóljon, mert akkor "kifolyik" belőlem az igazság.
-Láttad már a videónál a kommenteket? -kérdezte.
- Láttam-e már az óránál a köteleket? -kérdeztem vissza.
-Süket vagy? 
-Te meg azt hiszed minden jól van? 
-Mi??
-Szerinted? 
-Niall! Miről beszélsz??
-Csak..megyek megnézem a kommenteket. -mondtam, majd amilyen gyorsan csak tudtam, kiviharzottam a konyhából.  Szembe jött velem Liam.
-Niall! neked mi bajod? olyan vörös vagy mint a rák! -mondta nekem.
-Semmiiiiiiiiiiiiiiii! -mondtam, majd úgy döntöttem, kimegyek. 
Mikor kinyitottam az ajtót, Kendall állt előttem. Rögtön idegesebb lettem.
-Szia, Niall! Reni?? -kérdezte.
-Szia, miért? Ki keresi? -kérdeztem.
-Ne legyél már izéé velem! -mondta.
-Nem vagyok izééé, csak már megint itt egy csokor virág a kezedben, és Renit keresed! -mondtam.
-Ez még nem jelent semmit! -mondta.
-Ha te mondod! -mondtam.
-Hol van Reni? . kérdezte.
-A kórházban.-mondtam.
-MI?? 
-Zsuzsi bekerült a kórházba, Reni pedig elment meglátogatni!
-Jah, értem. 
-Minek  a virág?
-Miért? Ki kérdi?
-Kendall! Ez az én szövegem!
-Nem baj! Majd megmondanád hogy jöjjön el a stúdióba?
-Az A3-asba?
-Igen. 
-Megmondom...-mondtam, majd Kendall elment.
Én meg felszaladtam Liam szobájába.
-LIIIIIAAAAMMMM!!! -ordítottam az ajtója előtt. 
-Miaz? -nyitott ajtót.
-Kendall szerelmes Renibe!!
-És?
-ÉSS?????
-Te jársz vele, nem ő!
-Tudom! De..
-Nincs de! Nézted már a kommenteket a videónál? -kérdeztem.
-Nem!
-Akkor megmutatom.
-Mennyünk el a számítógép szobába! (igen, itt olyan is van. majdnem olyan mint egy mini stúdió)

-Ok! -mondtam.
Leoltottuk ott a villanyt, majd elkezdtük nézni a videót. Én végig mosolyogtam. Á, csak egy kicsit vagyok Renibe szerelmes! Amikor vége lett, Liam elkezdte olvasni a kommenteket:(csak 6 kommentet emelek ki)
1.Nagyon jó hangja van!
2.Remélem befut!
3.Nagyon szerencsés vagy Niall!
4.Legyetek együtt mindörökké!
5.Cukik vagytok!
6.Remélem, minél hamarabb hallom őt megint!
-Nem hittem volna, hogy mindenki ilyen pozitív! -mondtam.
-Nem is! :D  A legjobbakat olvastam el! -mondta.
Ekkor elkezdtünk nevetni.

                                                                     ~Reni szemszöge~

Mikor kiszáltunk a kocsiból, Harry-től megkaptam a beígért ölelést, majd bementünk Zsuzsihoz.
-Szia édesem! -mondta Harry, majd megcsókolta Zsuzsit.
-Akkor ti most együtt vagytok? -kérdeztem.
-Hát..tudod..Reni..miután veszekedtem veled, elkezdtem gondolkozni, és arra jutottam, hogy nekem Zsuzsi az igazi. :) -mosolygott rám.
-Akkor...mi...
-Igen Zsuzsi! Újra együtt vagyunk! -mondta Harry, majd újra megcsókolta a törött lábú lányt. 
Amikor befejezték, letettük a sok-sok gyümölcsöt, amit hoztunk Zsuzsinak, majd elmentünk haza. 
Miközben hazafelé mentünk, kaptam egy SMS-t Niall-tó, hogy Kendall keresett, és hogy mennyek el az A3-as stúdióba hozzá. 
-Hol van az A3-as stúdió Harry?

-2 utcával arréb, a házunktól! 
-Elvinnél?
-Gyors kitérő?
-Olyasmi! :D 
-Persze! Elviszlek!

Amikor odaértünk besétáltam egyedül. Harry azt mondta, kint megvár a kocsiban. Valahonnan gitárt hallottam. Követtem a hangot. Kendall volt az. Éppen amikor odaértem akkor kezdett el énekelni, én csak álltam az ajtóba, és néztem őt: 

Aztán amikor vége lett, meglátott engem. Nézett egy kicsit, majd úgy tett, mintha semmit sem csinált volna.
-Nagyon szépen énekeltél! :) -mondtam.
-Én is éppen ezt akartam mondani! :) -mosolygott.
-Láttad a videót? -kérdeztem.
-Még kommenteltem is! :) -mondta.
-És mit? -kérdeztem.
-Azt hogy "Nagyon szerencsés vagy Niall!" -mondta, majd mintha egy kicsit elszomorodott volna, felállt, és azt kérdezte nagy levegőt véve:
-Szeretnéd megtanulni ezt a dalt? 
-Hát persze! 
-Én gitározok, te meg tanuld a szöveget! :) -mondta. 
Oda ültem mellé, majd kezdetét vette a tanulás.

                                                                    ~Katelyn szemszöge~

Leültem nézni a híradót. A bemondó csaj ilyeneket mondott:
" A One Direction megőrült! Nem elég, hogy Harry-nek 2 barátnője van, már Niall is lemondhat a szerelméről! Kendall Schmidt-el látták utoljára énekelgetni az A3-as stúdióban. Szegény Niall! és ő azt hiszi, hogy minden rendben van! "! 
Amikor ezeket meghallottam, csak sírtam. Niall pedig odajött mellém.
-Tudtam hogy ez lesz.....-és megjelentek a szemében a könnyek. 

Ha szeretnéd a folytatást akkor KOMMENTELJ!! :) 
Lájk a Niall-os oldalamat Facebookon! :) --> Niall Horan
és van egy Jedward-os oldalam is! :) Azt is lehet lájkolni! :) --> John és Edward = Jedward
Kommenteld azt is hogy milyen volt! :)





  




1 megjegyzés: